بازی انفجار سایت تک بت بدون فیلتر سایت ماه بت bababet سایت آریان بت سایت بت 120 ازا بت nasabet مل بت دانلود برنامه مگاپاری سایت وان ایکس بت بدون فیلتر سایت وین نود

سایت شرط بندی بری بت berrybet بدون فیلتر + اپلیکیشن

جهت ورود به سایت بری بت berrybet کلیک کنید

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت
ژانویه 17, 2024

پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلال

پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلال

پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلال | مرور بازی‌های اخیر پرسپولیس و استقلال | پیش‌بینی از اتفاقات درون زمین دربی | خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال

چند پیش‌بینی برای دربی غیر قابل پیش‌بینی!

در حالی که پرسپولیسی‌ها هنوز درگیر جنجال‌های پس از پایان بازی با سپاهان هستند، استقلالی‌ها علیرغم باخت به ذوب‌آهن روزهای منتهی به دربی را آرام‌تر سپری می‌کنند.

به گزارش ورزش سه، باخت در بازی ماقبل دربی به هیچ وجه مورد پسند مربیان و هواداران هیچ کدام از دو تیم سرخابی پایتخت نیست. جو روانی حاصل از این باخت و روانه شدن سیل انتقادات به سمت کادر فنی و بازیکنان می‌تواند تا حدود زیادی تمرکز را از آنها بگیرد. اما این اتفاق این بار چندان برای آبی‌های پایتخت رخ نداده است. آنها علیرغم باخت به ذوب‌آهن روزهای آرامی را سپری می‌کنند و این فضا را مدیون جنجال‌های بازی حریف‌شان با سپاهان هستند. جایی که انتشار لحظه‌ای ویدئوهای مختلف از اتفاقاتی که به زور به یک دقیقه می‌رسد، جایی برای پرداختن به اوضاع استقلال نمی‌گذارد. حالا فرهادمجیدی که با یک مصاحبه حرفه‌ای پس از باخت مقابل ذوب‌آهن اجازه بروز حاشیه‌ای حاصل از باخت تیمش را نداد، فرصت این را دارد که بازیکنانی که ذهن‌شان همچون بازیکنان پرسپولیس درگیر اتفاقات حاشیه‌ای بازی قبل‌شان نیست را برای دربی آماده کند.

پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلال

این روزها یک گوشه از ذهن بازیکنان پرسپولیس مشغول و درگیر اتفاقات بازی باسپاهان است و یک گوشه دیگر درگیر دربی حساس روز جمعه. پس بیراه نیست اگر حدس بزنیم که این روزها تمرکز ذهنی بازیکنان استقلال برای دربی بیشتر از بازیکنان پرسپولیس است. با این حال این را هم نباید فراموش کرد که بازیکنان پرسپولیس در چند سال اخیر نشان داده‌اند که از نظر ذهنی و روانی نوسانات اندکی داشته و حتی در بازی‌های به ظاهر ساده‌تر هم کمتر از هر تیم دیگری در لیگ دچار سهل‌انگاری شده‌اند. این خصیصه را برانکو در ذهن بازیکنان پرسپولیس کاشته به گونه‌ای که برخلاف رقیبی چون استقلال کمتر در بازی‌های ساده امتیاز از دست داده است. سازمان تیمی قرمزها در چند فصل اخیر به گونه‌ای بوده که آنها کمتر از هر تیم دیگری در لیگ دچار نوسان در نتیجه‌گیری شده‌اند و بعد از باخت‌ها و شکست‌ها، با سرعت بیشتری نسبت به بقیه، از نظر ذهنی و روانی به ریکاوری رسیده‌اند. با نگاهی به این سابقه، تصور اینکه اتفاقات بازی با سپاهان بخواهد تاثیر قابل‌ توجهی بر آمادگی ذهنی و روانی بازیکنان پرسپولیس در دربی بگذارد، بدبینانه است.

در طرف مقابل آبی‌ها، باخت مقابل ذوب‌آهن را به پای یک اتفاق غافلگیرکننده گذاشته‌اند و چندان به آن اعتنایی ندارند. اعتماد به نفسی که نتایج استقلال در آسیا برای بازیکنان این تیم به ارمغان آورده، همچنان و علیرغم باخت به ذوب‌آهن پابرجاست.

دربی 69 مثل تمام دربی‌های قبلی حساسیت خاص خود را دارد. خیلی‌ها پرسپولیس را برنده دربی می‌دانند و خیلی‌ها استقلال را. البته برخی هم از جملات کلیشه‌ای مثل این بازی 3 امتیاز دارد و… استفاده می‌کنند اما به هر حال همه می‌دانند که دربی تهران همیشه بیش از 3 امتیاز داشته و دارد. با هم پیش‌بینی 69 چهره فوتبالی و غیر فوتبالی را درباره دربی 69 می‌خوانیم.

فرخزادی: پرسپولیس با اختلاف یک گل می‌برد

مجید فرخزادی، عضو سابق هیأت‌مدیره پرسپولیس و مشاور ورزشی علی سعیدلو کماکان جزو طرفداران پروپاقرص این تیم است و درخصوص پیش‌بینی نتیجه دربی می‌گوید: این دوره واقعاً پیش‌بینی برنده سخت است ولی با این حال فکر می‌کنم باز هم پیروز میدان، نامش مشخص است و پرسپولیس با اختلاف یک گل این دیدار را می‌برد.

امیرحسین اصلانیان: پرسپولیس 2 – استقلال یک

پرسپولیس این بازی را با نتیجه 2 – یک می‌برد. خواب دیدم سرخپوشان این بازی را با نتیجه فوق برده‌اند و هر دو گل را هم غلامرضا رضایی به ثمر رسانده است. اتفاقاً یکی از گل‌ها هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید!

محسن عاشوری: پرسپولیس یک – استقلال صفر

خط میانی و حمله پرسپولیس شرایط خوبی دارد اگرچه در خط دفاعی هنوز نتوانسته به یک ثبات تیمی لازم برسد. من معتقدم پرسپولیس می‌تواند بازی را ببرد و نتیجه یک – صفر راحدس می‌زنم ولی به هر حال فوتبال است و هزار و یک اتفاق و شاید نتیجه دیگری رقم بخورد.

پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلال.

من پیش‌بینی می‌کنم این بازی هم مساوی شود. شاید یک – یک ولی به طور حتم دو تیم استرس زیادی دارند و ترس از باختن باعث می‌شود بازی تهاجمی انجام ندهند و احتیاط کنند. با وجود اینکه دوست دارم استقلال ببرد ولی بازی مساوی خواهد شد.شاهین بیانی: استقلال 2 – پرسپولیس یک

استقلال شرایط خوبی دارد. در بازی با صبا هم 10 نفره توانست بازی را حدود 80 دقیقه حفظ و با یک امتیاز قم را ترک کند. من استقلالی هستم و دوست دارم این تیم برنده شود و پیش‌بینی می‌کنم 2- یک کار را تمام کند.

پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلال

پیش‌بینی من برد 2 – یک استقلال است، اگرچه می‌دانم چقدر جدال دو تیم سخت خواهد بود و استرس روی بازیکنان حاکم می‌شود، خدا کند بازی پرگل از آب درآید و تیم برنده هم استقلال باشد. دربی این دو تیم خیلی وقت است که زیبا از آب درنمی‌آید.

مرتضی فنونی‌زاده: پرسپولیس 2 – استقلال 2

بازی مساوی می‌شود ولی پرگل و نتیجه 2-2 را می‌توانم پیش‌بینی کنم. خدا کند دو تیم جوانمردانه و به دور از حاشیه بازی کنند و از لحاظ فنی هم هواداران را راضی نگه دارند. همان‌طور که گفتم بازی این بار هم مساوی می‌شود.

محمد پنجعلی: پرسپولیس یک – استقلال یک

به نظر من نتیجه بازی مساوی است چون شرایطی در این دو تیم حاکم می‌شود که مانع ارائه فوتبال منطقی و بدون استرس خواهد شد. پرسپولیس پس از باخت به ملوان حالا باید جبران مافات کند و اگر بازیکنانش تمرکز لازم را نداشته باشند، دچار مشکل خواهند شد.

صادق ورمزیار: استقلال یک – پرسپولیس یک

دربی شصت و نهم هم مساوی تمام می‌شود. البته فوتبال ق پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلالابل پیش‌بینی نیست ولی خب پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلال به عنوان کسی که سال‌ها در دربی بازی کرده‌ام، می‌توانم حدس بزنم چه شرایطی در رقابت‌ این دو تیم حاکم می‌شود. به گمان من بازی یک – یک مساوی تمام خواهد شد. پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلال
پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلال
پایان رأفت: پرسپولیس 2 – استقلال یک

به نظر من پرسپولیس شرایط بهتری نسبت ب پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلاله استقلال دارد. این تیم بازی قبلی خود را مقابل ملوان واگذار کرده و انگیزه بچه‌ها برای بردن بیشتر است. پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلال من می‌گویم بازی 2 – یک به سود پرسپولیس تمام می‌شود و 3 امتیاز به سرخپوشان می‌رسد. پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلال

رضا حسن‌زاده: استقلال یک – پرسپولیس صفر پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلال

من دوست دارم استقلال این بازی ر پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلالا ببرد به همین دلیل پیش‌بینی می‌کنم یک – صفر برنده می‌شود. پرسپولیس هم تیم خوبی است ولی ضعف‌هایی در خ پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلالط دفاعی دارد که در بازی با ملوان کاملاً مشهود بود. نظر من این است که این بار استقلال بازی را خواهد برد.
پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلال
هادی طباطبایی: استقلال یک – پرسپولیس صفر

استقلال و پرسپولیس شرایط برابری دارند و نمی پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلال‌توان گفت کدام تیم از پیش برنده است ولی من به عنوان یک استقلالی دوست دارم ا پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلالین تیم برنده شود و یک – صفر بازی را ببرد. احتمال اینکه دربی مساوی شود هم وجود دارد.
پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلال
بیژن ذوالفقارنسب: استقلال یک – پرسپولیس یک

احتیاط بیش از حد پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلال پرسپولیس و استقلال باعث شده در اغلب دربی ها شاهد تساوی دو تیم باشیم. البته در دوره ما قضی پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلاله فرق می‌کرد و برد و باخت زیاد بود. 5 باری که با پیراهن پرسپولیس مقابل استقلال ایستادم پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلال، فکر کنم دو بار بردیم و فقط یک بار باختیم اما این استقلال و پرسپولیسی که می‌بینم، آن‌قدر پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلال محتاط هستند که بازی را به تساوی بکشانند. پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلال

رضا رجبی: استقلال 2 – پرسپولیس یک

این یک بازی روحی پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلال و روانی است و به همین دلیل آبی‌پوشان برنده میدان خواهند شد. استقلال از نظر نفرات باتجربه پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلال در شرایط بهتری است. نقاط ضعف پرسپولیس عین نقاط قوت استقلال است. طی 7 دوره‌ای که د پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلالر دربی توپ زدم، استقلال 2 بار برنده شد و فقط یک بار باخت. پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلال

پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلال

استقلال از نظر فنی بالاتر از پرسپولیس است چون پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلال از بازیکنان بهتری سود می‌برد. خط حمله استقلال به خاطر حضور میلاد میداودی و فرهاد مجیدی پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلال و البته آرش برهانی زهردار است. در پرسپولیس هم غلامرضا رضایی و محمد نوری قابل‌توجه پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلال هستند. البته بهترین یاران پرسپولیس یعنی علی دایی (باخنده) و کریم باقری نیمکت‌نشین هستند. پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلال
پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلال
یونس باهنر: استقلال یک – پرسپولیس 2پرسپولیس از لحاظ تیمی از استقلال سرتر پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلال است اما نه سرتر از آن پرسپولیسی که من در آن به عنوان مدافع توپ می‌زدم. به هر حال سرخپوش پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلالان به خاطر انسجام بیشتر می‌توانند به راحتی استقلال را شکست دهند. در 6 دربی‌ بوده‌ام پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلالکه یادم نیست به استقلال باج داده باشیم.
پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلال
مجتبی تقوی: استقلال صفر – پرسپولیس صفر

استقلال و پرسپولیس مثل پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلال دیگر تیم‌های ایران از بازیکنانی سود می‌برند که از نظر روحی، روانی در سطح پایینی هستند و به پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلال راحتی گرفتار عوامل محرک محیط می‌شوند. به همین دلیل مربیان با اعمال یک سیستم بسته پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلال در دربی به دنبال نباختن هستند. مطمئن باشید این دربی هم مثل اغلب دربی‌های قبلی یک بازی پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلال به دور از تاکتیک و خسته‌کننده خواهد بود. هرچند تظاهر می‌کنیم همیشه دربی پیش‌رو از دربی‌ها پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلالی قبلی بهتر خواهد بود اما مطمئن باشید اتفاق خاصی نخواهد افتاد. اگر قرار باشد در این بازی کسی پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلال کاری انجام دهد، آن بازیکن از بین فرهاد مجیدی، میلاد میداودی و غلامرضا رضایی خواهد بود. پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلال

حمید بابازاده: استقلال 2 – پرسپولیس یک

استقلا پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلالل 89 یکی از پرمهره‌ترین پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلالتیم‌های ایران است و به همین خاطر از قدرت بالایی سود می‌برد. دیگر اینکه حضور فرهاد مجیدی پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلال و آرش برهانی در خط حمله و پژمان منتظری در خط دفاع، 90 دقیقه سختی را برای پرسپولیس رقم پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلال خواهد زد. طی 16 مسابقه‌ای پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلالکه به عنوان دروازه‌بان و مربی در خدمت استقلال بوده‌ام، پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلال فقط یک بار به پرسپولیس با پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلال ایم.

پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلال
سایت پیش بینی بازی دربی پرسپولیس استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

web hit counter