بازی انفجار سایت تک بت بدون فیلتر سایت ماه بت bababet سایت آریان بت سایت بت 120 ازا بت nasabet مل بت دانلود برنامه مگاپاری سایت وان ایکس بت بدون فیلتر سایت وین نود

سایت شرط بندی بری بت berrybet بدون فیلتر + اپلیکیشن

جهت ورود به سایت بری بت berrybet کلیک کنید

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت
ژانویه 18, 2024

هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نت

هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نت

هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نت | ثبت نام لاتاری به کافی نت مراجعه کنید | هزینه ثبت نام ۵۰۰۰۰ تومان | هزینه بررسی و تکمیل فرم هر فرزند به همراه والدین

با سلام با نزدیک شدن به آغاز ثبت نام لاتاری آمریکا بازار داغ ثبت نام این حرکت، نیز آغاز شده است. کارشناسان ویکی گرام لازم دانسته تا اطلاعات شفافی راجب این لاتاری بدهند. لازم است بدانید هر ساله بیش از ۵۰ درصد از ثبت نام های لاتاری قبل از ورود به قرعه کشی از لیست اپلیکیشن های مجاز حذف میشوند که علت این امر اشتباه در ثبت نام است. ضمنا اگر پس از برنده شدن هم در سفارت اشتباهی در ثبت نام لاتاری اتفاق افتاده باشد که در مصاحبه مشخص شود، آن تقاضا رد خواهد شد و به ویزا نخواهد رسید. پس برای ثبت نام لاتاری به کافی نت ها و اشخاص کم اطلاع مراجعه نکنید. هرساله بسیاری از برندگان که به علت ثبت نام اشتباه از اخذ ویزا باز مانده اند.

به کانال ویکی گرام در تلگرام بپیوندید

هر ساله میلیونها متقاضی فرمهای خود را ارائه می کنند. برگزاری مرحله ثبت نام در این تاریخها موجب اطمینان از با خبر شدن به موقع افراد موفق در قرعه کشی می شود و هم به متقاضیان و هم به سفارتها و کنسولگریها وقت کافی را برای آماده و تکمیل کردن پرونده ها برای صدور ویزا می دهد. ما قویا شما را تشویق می کنیم که در روزهای اولیه دوره ثبت نام اقدام کنید. استقبال زیاد در اواخر دوره ثبت نام ممکن است موجب آهسته شدن سیستم شود. مدارک هیچ متقاضی ای پس از 5 نوامبر پذیرفته نخواهد شد.

برای مطرح کردن سوالاتتون و آشنایی با مراحل لاتاری از ثبت نام تا وقت سفارت پیج لاتاری گرین کارت را در اینستا گرام دنبال کنید

خبر خوش اینکه اگر کسی از دوستان تمایل دارد کارشناسان مجرب ما برای ایشان ثبت نام کند از طریق 09216618489 در تلگرام یا واتس اپ با ما در ارتباط باشید.

زمان ثبت نام لاتاری و مهلت ثبت نام
زمان ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا (DV-2021) امسال از ۱۰ مهر تا ۱۴ آبان ۱۳۹۸ میباشد. با توجه به اینکه امثال داشتن پاسپورت هنگام ثبت نام الزامیست، پس هرچه سریعتر برای تکمیل مدارک خود اقدام کنید.

هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نت

بر اسال بند ۲۰۳ (c) قانون ملیت و مهاجرت آمریکا (INA) برنامه اعطای ویزا از طریق شرکت در قرعه کشی گرین کارت آمریکا موسوم به لاتاری گرین کارت امسال نیز انجام میشود و مطابق معمول، امسال نیز به ۵۰٫۰۰۰ نفر برنده لاتاری ویزای اقامت دائم آمریکا تعلق میگیرد.

وزارت امور خارجه آمریکا برندگان را به صورت تصادفی یا رندوم و توسط برنامه های کامپیوتری انتخاب میکند. این قرعه کشی برای کشورهایی که هر سال به عنوان کشورهای مجاز معرفی میشوند برگزار میشود. علی رغم رویکرد دولت دونالد ترامپ در قبال مهاجران و پناهجویان، ایرانیان سرتاسر جهان امسال نیز حق شرکت در لاتاری گرین کارت را دارند.

هر کشوری ۷% مجموع ویزاهای صادره را دریافت میکند که معادل ۳,۵۰۰ ویزا است.

به خاطر داشته باشید برنده شدن در لاتاری به معنای دریافت قطعی ویزای آمریکا نیست. افرادی که در این قرعه کشی برنده می شوند، بایستی واجد شرایط دریافت ویزای دایورسیتی باشند. برندگان لاتاری پس از قبولی به یکی از مراکز کنسولی آمریکا دعوت میشوند و بایستی مدارک مربوط به خود و اعضای خانواده شان را ارائه دهند.

نام این دوره DV-2021 میباشد که در سال 1398 (2021) ثبت نام آن انجام میشود.

هزینه ی ثبت نام در لاتاری از طریق آدراپانا
هزینه بررسی و تکمیل فرم مجردی 70,000 تومان
هزینه بررسی و تکمیل فرم متاهلی (یک فرم) 90,000 تومان
هزینه بررسی و تکمیل فرم متاهلی (دو فرم) 140,000 تومان
هزینه بررسی و تکمیل فرم هر فرزند به همراه والدین 10,000 تومان

لازم است بدانید هر ساله بیش از 50 درصد از ثبت نام های لاتاری قبل از ورود به قرعه کشی از لیست اپلیکیشن های مجاز حذف میشوند که علت این امر اشتباه در ثبت نام است. ضمنا اگر پس از برنده شدن هم در سفارت اشتباهی در ثبت نام لاتاری اتفاق افتاده باشد که در مصاحبه مشخص شود، آن تقاضا رد خواهد شد و به ویزا نخواهد رسید.

توصیه می شود برای ثبت نام لاتاری به کافی نت ها و افراد کم اطلاع مراجعه نکنید. هرساله افراد برنده زیادی به علت ثبت نام اشتباه از دریافت ویزا باز می مانند.

الزامات ثبت نام لاتاری 2021

فقط دو شرط برای ثبت نام لاتاری وجود دارد. اول اینکه شما متولد کشور های مجاز باشید که ایران یک کشور مجاز برای ثبت نام است و دوم آنکه حداقل دیپلم داشته باشید و اگر دیپلم ندارید دو سال سابقه کار در پنج سال گذشته داشته باشید که آن شغل در لیست مشاغل اداره کار ایالات متحده در لیست JOB ZONE 4 و البته با امتیاز SVP 7 باشد. مانند طراحی گرافیک، طراحی وبسایت، مدیریت صنعتی یک کارخانه یا کارگاه و …

نکته جدید :

از امسال درج شماره پاسپورت و همچنین اضافه نمودن مشخصات بر مبنای پاسپورت الزامی گردیده است.

آیا محدودیت سنی وجود دارد؟

در قوانین مهاجرتی ایالات متحده امریکا برای تقاضای این نوع ویزا ( ویزای دایورسیتی) در واقع هیچ محدودیت سنی وجود ندارد. یعنی حتی کوکد یک ساله هم میتواند متقاضی این ویزا باشد. اما نکته دیگری در بندی دیگر مطرح شده است که سن وابسته به آن است. حد اقل دارا بودن دیپلم دبیرستان یا دوسال سابقه کار در 5 سال گذشته بر اساس ظوابط اداره کار ایالات متحده ما را به این نتیجه میرساند که سن وابسته به تحصیلات اهمیت پیدا میکند.

تاکید میکنیم که اگر فرد 14 ساله ای توانسته باشد معادل دیپلم دبیرستان را اخذ کند، میتواند متقاضی مستقل این ویزا باشد.

افراد بالای 21 سال

نکته مهمی که در باره سن وجود دارد این است که هر شخص زیر 21 سال و مجرد میتواند به عنوان فرزند در فرم تقاضای پدر یا مادرش نام نویسی کند. این حضور به عنوان فرزندهیچ تداخلی با ثبت تقاضای انفرادی نخواهد داشت و فقط شانس متقاضی را افزایش میدهد. به این ترتیب که یک دختر 19 ساله با مدرک دیپلم دوازده ساله میتواند هم شخصا یک تقاضای شرکت در لاتاری گرین کارت داشته باشد و هم در ثبت نام لاتاری پدر و هم در ثبت نام لاتاری مادر به عنوان همراه آنها حضور داشته باشد. به هر تقدیر در صورت برنده شدن در لاتاری 2020، این شخص در لیست ویزا قرار خواهد داشت.

تعداد برنده لاتاری در ایران

سازمان خدمات تابعیت و مهاجرت آمریکا (INS) تعداد اپلیکیشن های مجاز و لیست کشورهای مجاز را برای شرکت در برنامه قرعه کشی لاتاری بر اساس قانون های از قبل تعریف شده تعیین مینماید. این قوانین می تواند هرسال تغییراتی داشته باشد. در لاتاری 2017 و لاتاری 2016 ایران 3500 ویزای اقامت دائم را در هر سال از آن خود کرد که در میان دیگر کشورها از نظر تعداد ویزا پیشتاز بوده است.

هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نت

گرین کارت یا کارت سبز ویزای اقامت دائم در آمریکاست. دارنده گرین کارت مانند هر شهروند امریکایی میتواند آزادانه در این کشور زندگی، کار و تحصیل کند. یک فرد ایرانی پس از دریافت گرین کارت میتواند تحت شرایط افراد دارای اقامت، بدون هیچ مشکلی به ایران سفر کند و با همان کارت به آمریکا بازگردد. و بدون ویزا به امریکا رفت و آمد کند.

هرسال برنامه ی قرعه کشی لاتاری گرین کارت آمریکا توسط دولت آمریکا و اداره ی مهاجرت امریکا برگزار می شود و تمام افراد تحت شرایط میتوانند در این برنامه شرکت کنند.

لاتاری چیست؟

دولت آمریکا هر ساله از طریق قرعه کشی به ۵۵۰۰۰ نفر از سرتاسر جهان گرین کارت اعطا میکند. هر ساله لیستی از کشورهایی که اتباعشان مجاز به شرکت در لاتاری هستند از سوی اداره مهاجرت آمریکا اعلام میشوند. کشور ما ایران نیز تا به امسال جزو کشورهای مجاز بوده است. معیار اینکه اتباع چه کشورهایی میتوانند در لاتاری شرکت کنند و چه کشورهایی نمیتوانند، بستگی به تعداد مهاجران آن کشور در ایالات متحده دارد. تعداد بسیار زیادی از اتباع کشورها هر ساله از طرق دیگر به آمریکا مهاجرت میکنند.

به واقع لاتاری فرصتی برای کشورهایی است که هر ساله مهاجر کمتری به این کشور گسیل میدارند، تا از این هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نت طریق بتوانند موازنه ای بین نژاد و جمعیت مهاجران بوجود آورند. به همین دلیل این برنامه Diversity Visa Lottery (قرعه کشی ویزای گونه گونی) نام گرفته است.
طبق آمار منتشر هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نت شده، در حال حاضر حدود یک میلیون و چهارصد هزار ایرانی ساکن ایالات متحده میباشند. هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نت

مزایای داشتن گرین کارت آمریکا :

زندگی در آمریکا: فرد هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نت صاحب گرین کارت اگرچه که یک شخص خارجی محسوب می شود و آمریکایی نیست ولی می تواند هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نت در آمریکا زندگی کند (live permanently) و تحت حمایت قوانین آمریکا و دولت آمریکا قرار دارد. هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نت

کار در آمریکا: دارنده‌ی گرین کارت می تواند بعد از ک هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نت سب مجوز های مربوط در آمریکا مشغول به کارشده و شغل خصوصی یا دولتی داشته باشد. هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نت
آوردن همسر و بچه ها به هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نتآمریکا: دارنده ‌ی گرین کارت می تواند همسر یا بچه های زیر ۲۱ سال خودرابه آمریکا بیاورد. هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نت

اسپانسر: دارنده ‌ی گرین کارت می تواند اسپانسر افراد دیگر شود. هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نت

درخواست سیتیزن شیپ (شهروندی): دارندگان گری هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نتن کارت می توانند برای سیتیزن شیپ شدن اقدام کنند (بطور معمول بعد از گذشت ۵ سال). هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نت

دارابودن حق تحصیل هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نتو دریافت کمک هزینه تحصیلی: دارندگان گرین کارت به عنوان مقیم، حق پرداخت هزینه تحصیلی کمتر برای دانشگاه ها را دارند. هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نت

داشتن شماره ملی: دارندگان گرین کارت از مزایای داشتن شماره ملی برخودار می شوند، این موضوع برای افرادی که پیش از بازنشستگی دارای هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نت ۱۰ سال سابقه کار در امریکا باشند به همراه برخورداری از مزایای بازنشستگی خواهد بود. هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نت

گرین کارت ویزای اقامت هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نت دائم در آمریکاست. دارنده گرین کارت یا ویزای گوناگونی میتواند آزادانه در این کشور زندگی، کار و هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نت تحصیل کند. یک فرد ایرانی پس از دریافت گرین کارت میتواند تحت شرایط افراد دارای اقامت، بدون هیچ مشکلی به ایران سفر کند و با همان کارت به آمریکا بازگردد. همانطور که پیشتر گفته ش هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نتد، گرین کارت به مثابه ویزای دائم برای هر فرد جهت ورود به خاک آمریکا میباشد.

اداره مهاجرت کشور آمریکا هر ساله از طریق قرعه کشی به 55,000 نفر از سرتاسر جهان گرین کارت اعطا میکند. هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نتهزینه ثبت نام لاتاری در کافی نت هر ساله لیستی از کشورهایی که اتباعشان مجاز به شرکت در لاتاری هستند از سوی اداره مهاجرت آمریکا اعلام میشوند. کشور ما ایران نیز تا به امسال جزو کشورهای مجاز بوده است و در قرعه کشی سال گذشته یعنی 1393 تعداد 4,501 نفر برنده شده اند.

لاتاری چیست؟ ، نحوه ثبت نام لاتاری آمریکا ( lottery ) ، زمان لاتاری و اعلام نتایج لاتاری در سایت لاتاری امریکا با شرایط خاصی انجام می پذیرد هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نت

هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نتکارت لاتاری یکی از انواع ویزاهای هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نت مهاجرتی آمریکا است. از سال ۱۹۹۰ و به دستور کنگره آمریکا، هر سال وزارت امور خارجه آمریکا به هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نت صورت قرعه‌کشی ( موسوم به لاتاری ) تعدادی افراد را برای دریافت این نوع ویزا انتخاب می هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نت ‌کند که نهایتاً منجر به دریافت کارت اقامت دائم آمریکا ( گرین کارت) می‌شود. هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نت

گرین کارت یک مجوز برای هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نت اقامت دائم در کشور مورد نظر است. گرین کارت به شما حق قانونی کار و زندگی دائمی را میدهد هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نت. دارندگان گرین کارت از خدمات بهداشتی، تحصیلی و بسیاری دیگر مزایا برخوردار میگردند و همچنین می توانند آزادانه و بدون نیاز به اخذ ویزا به آمریکا رفت و آمد کند. دولت آمریکا همه ساله از طریق هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نتقرعه کشی به ۵۵,۰۰۰ نفر از سراسر دنیا گرین کارت رایگان اعطا میکند. در صورتی که در این قرعه هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نت کشی برنده شوید، می توانید به همراه خانواده تان به طور دائمی در آمریکا اقامت داشته و کار کنید. هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نت

گرین کارت یا کارت هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نت سبز به کارتی اطلاق می‌شود که نشان دهنده اقامت دائم در ایالات متحده آمریکا است. به کارت‌های هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نت اقامت در دیگر کشورها نیز گاهی کارت سبز گفته می‌شود. گرین کارت آمریکا در واقع اجازه اقامت دائم، کار هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نت، تحصیل، زندگی و مسافرت به آمریکا و استفاده از مزیت شهروندی آمریکا بدون تحمل زمان طولانی و هزینه هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نت بسیار است. دریافت این کارت از طریق کانال‌های خانوادگی، پناهندگی، شغلی و قرعه‌کشی هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نت امکان‌پذیر است. یکی دیگر از راه‌های دریافت کارت سبز اثبات برجستگی علمی یا ورزشی، هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نت مثلاً از طریق داشتن رکوردهای بین‌المللی است. با دنیای دیجیتال همراه باشید هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نت تا تمام اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا را در اختیارتان قرار دهیم. هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نت

هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نت
میزان هزینه ثبت نام لاتاری در کافی نت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

web hit counter