بازی انفجار سایت تک بت بدون فیلتر سایت ماه بت bababet سایت آریان بت سایت بت 120 ازا بت nasabet مل بت دانلود برنامه مگاپاری سایت وان ایکس بت بدون فیلتر سایت وین نود

سایت شرط بندی بری بت berrybet بدون فیلتر + اپلیکیشن

جهت ورود به سایت بری بت berrybet کلیک کنید

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت
ژانویه 18, 2024

نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا

نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا | مطابق دستورالعمل رسمی برنامه لاتاری 2022 | ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا | لاتاری گرین کارت آمریکا که به اختصار لاتاری شناخته میشود

 

معرفی لاتاری گرین کارت

لاتاری گرین کارت آمریکا که به اختصار لاتاری شناخته می‌شود برنامه ایست برای حفظ تنوع نژادی در ایالات متحده آمریکا. در برنامه قرعه کشی ویزای تنوع نژادی آمریکا، هرساله 55000 ویزا به صورت تصادفی از طریق قرعه کشی بین متقاضیان مهاجرت به آمریکا توزیع می‌شود. این قرعه کشی در سال 1990 در قانون ملیت و مهاجرت آمریکا درج شد و پس از آن هرساله سهمیه 55000 ویزای مهاجرتی را به خود اختصاص داد. البته 5000 ویزا از این 55000 ویزای مهاجرتی لاتاری جهت مصارف دیگر رزرو می‌شود و 50000 هزار ویزای باقی مانده به نسبتی که در ادامه این مقاله توضیح خواهیم داد بین کشورها تقسیم می‌شود.

برای ثبت نام در لاتاری 2023 آمریکا کلیک کنید.

نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا

اگر بپرسید که به چه نسبت ویزای لاتاری بین متقاضیان و کشور ها تقسیم می‌شود باید بگوییم هر کشور حداکثر 7% از کل سهمیه را میتواند دریافت کند و البته عموما هیچ کشوری به این حد نصاب نمی‌رسد. ایران یکی از کشورهایی است که تقریبا بیش از 6% از این ویزا را دریافت می‌کند یعنی بیش از 3000 ویزای لاتاری در سال برای ایرانیان صادر میشود. البته بعد از ریاست جمهوری ترامپ این عدد کاهش داشته اما هنوز برترین روش مهاجرتی به حساب می آید.

مقایسه لاتاری با سایر روش های مهاجرتی

لاتاری گرین کارت آمریکا برترین و ارزان ترین و سریع ترین روش مهاجرتی در تمام دنیا است. مدت زمان کلی پروسه از شروع ثبت تقاضا تا دریافت گرین کارت کمتر از دو سال است. هزینه‌های اداری لاتاری تا رسیدن به گرین کارت کمتر از 600 دلار برای هر نفر است. جزو معدود روش‌های دریافت اقامت است که از ابتدا به دریافت کارت اقامت دائم ختم می‌شود. فرد برنده میتواند فرزندان زیر 21 سال و همسرش را نیز با ویزای مهاجرتی و دریافت گرین کارت به خاک آمریکا برساند. شما در هیچ روش مهاجرتی برای هیچ کشوری شرایطی چنین آسان نمی‌توانید بیابید. مثلا در کانادا برای دریافت PR یا اقامت دائم می‌توانید یک کسب و کار 400 هزار دلاری را بخرید و ویزای کار بگیرید، پس از آن اگر بعد از دو سال این کسب و کار موفق بود تبدیل به PR یا مقیم دائم خواهید شد. اما در لاتاری گرین کارت، برنده لاتاری از ابتدای ورودش یک مقیم قانونی ایالات متحده می‌باشد.

شرط شرکت در لاتاری ( الزامات ثبت نام لاتاری )

برای شرکت در لاتاری گرین کارت کافیست حداقل شرایط زیر را احراز کنید.

  • متولد یکی از کشور های مجاز برای ثبت نام باشید. برخی کشور ها به دلیل مهاجرت بالایی که قبلا به ایالات متحده داشته اند مانند چین و بریتانیا، مجاز برای شرکت در این برنامه نیستند. البته همیشه استثناهایی هست مثلا اگر متولد چین هستید اما پدر یا مادرتان متولد یکی از کشور های مجاز باشند می‌توانید از سهمیه ایشان استفاده کنید.
  • حداقل تحصیلات دیپلم آکادمیک دبیرستان داشته باشید. دیپلم دبیرستان در آمریکا 12 ساله است و با دیپلم‌های نظام جدید 11 ساله ایران منافات دارد. در واقع در ایران پیش دانشگاهی معادل دیپلم دبیرستان در آمریکا است. لازم به ذکر است که تحصیلات فنی حرفه ای، مورد قبول نیست مگر اینکه به واسطه حضور در دانشگاه و تحصیلات آکادمیک بتوانید حداقل شرایط را احراز کنید.
  • شرط جایگزین تحصیل: در صورتی که مدرک زیر دیپلم دارید، می‌توانید در این برنامه شرکت کنید. اما باید دو سال سابقه کار در پنج سال گذشته را نشان دهید از مشاغل خاصی که در سایت اداره کار ایالات متحده امتیاز خاصی را احراز می‌کنند.

نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا

در هنگام ثبت نام لاتاری شما به پاسپورت متقاضی نیاز دارید، ارائه مدارک مربوط به بعد از برنده شدن در لاتاری است که باید در حضور افسر کنسولی سفارت قبل از سوگند یاد کردن مدارکتان را ارائه کنید.

افزایش شانس در لاتاری

هر شخصی حق یک ثبت نام در این قرعه کشی را برای هر سال دارد. تنها راه افزایش شانس ثبت نام مجدد است اما در صورت ثبت نام مجدد یک شخص، شانس کاملا از بین می‌رود. پس توصیه میکنیم به هیچ وجه بیش از یک ثبت نام در هر سال انجام ندهید. یعنی هیچ راهی برای افزایش شانس وجود ندارد. البته متاهلین به دلیل اینکه هر شخص یک ثبت نام لاتاری می‌کنند و با ثبت نام لاتاری، یک شانس برای کل خانواده ساخته می‌شود، شانس دوبرابر دارند.

شرایط فعلی لاتاری و حکم ممنوعیت سفر ترامپ

پس از روی کار آمدن ترامپ، رئیس جمهور آمریکا حکم ممنوعیت صدور ویزا برای ایرانیان را صادر کرد، از زمان اعلام اولین حکم ممنوعیت تا سومین حکم ممنوعیت بسیاری از ایرانیان موفق به اخذ ویزا شده اند. قطعا پس از صدور این حکم، مسیر برای دریافت ویزا سخت تر شده اما هنوز امکان دریافت این ویزا وجود دارد. در صورتی که تمایل به شرکت در این برنامه قرعه کشی ویزای تنوع نژادی آمریکا داشتید، موسسه حامی مهاجر میتواند حامی و راهنمای شما در این مسیر باشد.

 

برنامه لاتاری گرین کارت آمریکا یا به بیان رایج لاتاری آمریکا یک برنامه حفظ تنوع نژادی است که هر ساله برگزار می‌شود و منجر به دریافت 55000 ویزا می شود. در طی آن افرادی که متولد کشورهای خاصی هستند، می‌توانند با ثبت نام در لاتاری شانس خود را برای دریافت اقامت دائم آمریکا یا همان گرین کارت آمریکا امتحان نمایند.

با ثبت نام لاتاری آمریکا ، اطلاعات شما در یک پایگاه داده یا POOL ذخیره می‌شود، سپس در موعد مقرر میان افراد ثبت نام شده در لاتاری یک قرعه‌ کشی صورت می‌گیرد و کامپیوتر تعدادی از این افراد را به صورت تصادفی انتخاب می‌کند. افراد برنده شده می‌توانند برای همیشه در آمریکا زندگی کنند.

هدف از این مقاله آموزش ثبت نام لاتاری و ارائه یک راهنمای کامل ثبت نام لاتاری است. با استفاده از راهنمای تصویری ثبت نام لاتاری ارائه شده در این مقاله می‌توانید با استفاده از خدمات حامی مهاجر به راحتی و بدون دغدغه در لاتاری آمریکا ثبت نام کنید.

موسسه حامی مهاجر متخصص در اموری همچون ارائه خدمات ثبت نام لاتاری آمریکا ، ارائه مشاوره به برندگان لاتاری ، اخذ ویزای توریستی آمریکا، اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه‌های آمریکا و مشاوره برای اخذ اقامت دائم آمریکا است. در صورت نیاز برای تماس با کارشناسان موسسه حامی مهاجر می‌توانید با شماره 02148406 ( خط ویژه ) تماس حاصل فرمایید.

لاتاری آمریکا چیست ؟

از سال 1990 به منظور حفظ تنوع نژادی در آمریکا، قانونی تصویب شد که به موجب آن ویزای Diversity یا ویزای تنوع نژادی آمریکا (DV)به وجود آمد. این ویزا یک نوع ویزای مهاجرتی است که یک فرد با داشتن آن و ورود به خاک آمریکا، اقامت دائم آمریکا نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکایا گرین کارت آمریکا را دریافت می‌کند.

کشور آمریکا به وسیله مهاجران بنا شده است، جمعیت فعلی نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا ساکن در آمریکا همه به نوعی مهاجر هستند که در سال‌های دور یا نزدیک وارد آمریکا شده و زندگ نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکای خود را در این کشور شروع کرده‌اند، به همین دلیل جمعیت آمریکا متشکل از نژادهای گوناگون است. نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا

هدف از ایجاد ویزای تنوع نژادی یا ویزای لاتاری آمریکا نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا حفظ تعادل و تناسب بین نژادهای گوناگون این کشور است، در نتیجه این ویزا به افراد متولد شده نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا در کشورهای خاصی اعطا می‌شود و به افراد متولد شده در کشورهایی همچون چین یا انگلستا نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکان اعطا نمی‌شود، چرا که قبلا تعداد زیادی از افراد این کشورها به عنوان مهاجر وارد آمریکا شده‌اند. نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا

از سال 1995 هر ساله لیستی از کشورها نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکای مجاز برای شرکت در این قرعه کشی بزرگ صادر می‌شود که ایران همواره جز این لیست نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا بوده و سالانه 4500 نفر ایرانی از طریق لاتاری موفق به دریافت گرین کارت آمریکا می‌شوند. نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا

نحوه دریافت این ویزا نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا نیز فقط از طریق شانس است. قرعه‌کشی ویزای دایورسیتی آمریکا یا همان لاتاری آمریک نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکاا در هر سال برگزار می‌شود و همه ساله افراد زیادی در آن ثبت نام می‌کنند؛ حدود 55000 از افراد ثبت نام ش نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکاده در هر سال به صورت تصادفی و توسط کامپیوتر نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا انتخاب می‌شوند و این برندگان لاتاری واجد شرایط دریافت ویزای دایورسیتی (یا همان ویزای لاتاری) آمریکا خواهند بود و می‌توانند پس از ورود به آمریکا نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا، همانند شهروندان این کشور برای همیشه در آمریکا زندگی کرده، کار کنند و به تحصیل بپردازند. نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا

مجری ثبت نام لاتاری و چگونگی برگزاری لاتاری نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا آمریکا

مجری برگزاری و ثبت نام برنامه لاتاری آمریکا مرکز کنسولی کنتاکی آمریکا یا KCC است. برگزاری لاتاری آمریکا در نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا هر سال سه مرحله دارد که مرحله شامل مرحله ثبت نام لاتاری ، مرحله اعلام نتایج لاتاری و مرحله نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا انجام امور اداری و اعطای ویزا به برندگان لاتاری است. مرکز کنسولی کنتاکی آمریکا وظیفه دریافت نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا اطلاعات ثبت نام کننده لاتاری ، انجام قرعه کشی و اعلام نتایج لاتاری را بر عهده دارد و سپس مصا نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکاحبه ویزای لاتاری و اعطای آن به وزارت امور خارجه و سفارت‌های آمریکا واگذار می‌شود.

بنابراین اگر در مور نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکاد برنامه لاتاری 2022 صحبت کنیم، ثبت نام برنامه لاتاری 2022، در سال 2020 انجام می‌شود، اعلام نتایج لاتاری آمریکا 2022 در سال 2021 خواهد بود و در نهایت برندگان لاتاری 2022 ، تا 30 ام سپتامبر نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا2022 زمان دارند که امور اداری دریافت ویزای لاتاری خود را انجام داده و وارد خاک آمریکا شوند. نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا

گفتنی است که نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا پرونده لاتاری 2022 در سی سپتامبر 2022 برای همیشه بسته خواهد شد و در صورتی که برندگان نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا آن نتوانند تا این تاریخ ویزا دریافت کنند، شانس خود را از دست می‌دهند و باید برای لاتاری سال نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا بعد ثبت نام کنند. برای فهم بیشتر مطالب گفته شده، می‌توانید جدول زیر را مشاهده کنید. نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا

نام برنامه لاتاری آمریکا زمان ثبت نام زمان اعلام نتایج زمان بسته شدن پرونده
لاتاری 2022 آمریکا سال 2020 سال 2021 سی سپتامبر 2022
لاتاری 2023 آمریکا سال 2021 سال 2022 سی سپتامبر 2023
لاتاری 2024 آمریکا سال 2022 سال 2023 سی سپتامبر 2024

نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا

زمان ثبت نام لاتاری آمریکا

همانطور که در نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا قسمت قبل متوجه شدید، ثبت نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا نام هر برنامه لاتاری از دو سال قبل و عموما از ماه اکتبر آغاز شده و به مدت 33 روز ادامه می‌یابد. نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا به طور مثال ثبت نام لاتاری 2023 آمریکا از حدود ماه اکتبر سال 2021 آغاز می‌شود ( اواسط مهر نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا ماه تا اواسط آبان ماه ) شروع می‌شود. نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا

پس از اتمام نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا 33 روز مهلت ثبت نام لاتاری آمریکا، سامانه ثبت نام لاتاری آمریکا بسته شده و تا یکسال بعد بسته نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا باقی می‌ماند. بنابراین حتما در مهلت ثبت نام لاتاری ، کار خود را انجام دهید، چرا که این مهلت به هیچوجه تمدید نمی‌شود و در صورت از دست دادن آن باید برای لاتاری سال بعد برنامه ریزی نمایید. نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا

نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا
اموزش نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

web hit counter