بازی انفجار سایت تک بت بدون فیلتر سایت ماه بت bababet سایت آریان بت سایت بت 120 ازا بت nasabet مل بت دانلود برنامه مگاپاری سایت وان ایکس بت بدون فیلتر سایت وین نود

سایت شرط بندی بری بت berrybet بدون فیلتر + اپلیکیشن

جهت ورود به سایت بری بت berrybet کلیک کنید

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت
ژانویه 29, 2024

قیمت قرص تاخیری دراگون

قیمت قرص تاخیری دراگون

قیمت قرص تاخیری دراگون

قیمت قرص تاخیری دراگون,قرص تاخیری دراگون کاماسوترا,قرص فوق تاخیری دراگون Dragon,عوارض جانبی قرص تاخیری دراگون,قیمت قرص دراگون قرمز 200,قرص دراگون Dragon برای ترک اعتیاد به مواد مخدر,قیمت قرص تاخیری دراگون سبز,اسپری تاخیری دراگون

 

قرص دراگون چیست؟

ماده اولیه قرص دارگون میراگنین است که اثراتی مانند تریاک شادی بخشی و ضد اضطراب دارد، البته مصرف این ماده آزمایش اعتیاد را مانند تریاک مثبت نمی‌کند به ویژه اگر قرص اصلی آن مصرف شود نه انواع تقلبی آن.
حتما مطالعه کنید: تریاک چیست؟

میراگینین از گیاهی به نام کراتوم بدست می‌اید، کراتوم درختی گرمسیری است که بیشتر در جنوب شرقی تایلند و فلیپین وجود دارد. مردمان این مناطق از گیاه این درخت به عنوان دارویی گیاهی استفاده می‌کنند.
اوایل کشاورزان برای افزایش انرژی از این گیاه مصرف می‌کردند ولی به تدریج جایگیزین تریاک شد، برگ‌های این درخت دارای ترکیبات روان‌گردانی است و انرژی مصرف کننده را افزایش می‌دهد و خلق و خو را بهتر و درد را کاهش می‌دهد.
قرص‌های دراگون معمولی مقدار کمتری میراگینین دارند که به طبع اثرات سرخوشی آن نیز کمتر است و برای اینکه اثرات قرص دراگون بیشتر شود باید ماده موثره میراگینین بیشتری در قرص استفاده شود.
دیگر ترکیبات این قرص مانند دیفنوکسیلات و مسکن های دیگر و وجود گیاه رزماری و آویشن با عطری و بویی قوی افراد را به اشتباه می‌اندازد که دارویی کاملا گیاهی و بی‌خطر مصرف می‌کنند.

دلایل مصرف قرص دارگون

بیماران اعتیاد در اثر تبلیغات پوچی که در مورد این دارو می‌شنوند این قرص را برای ترک اعتیاد تهیه می‌کنند، ولی متاسفانه بعد از مدتی فرد به این دارو اعتیاد پیدا می‌کند. حتی این ماده برای درمان مشکلاتی مانند زود انزالی نیز مصرف میشود.
متخصصین درمان اعتیاد در بهترین کلینیک ترک اعتیاد تهران همیشه هشدار داده‌اند فریب تبلیغات افراد سودجو را نخورید این داروها نه تنها خواص درمانی ندارند بلکه عوارض خطرناکی دارند که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

معرفی محصول : قرص دراگون قرمز 200 (8 عددی) ؛ با کاربرد مقطعی (2 ساعت قبل از نزدیکی) ؛ قویترین قرص تاخیری و ایجاد نعوظ ؛ ساخت کشور انگلستان

 

امتیازات محصول : دارای 3 سال اعتبار پس از تولید

 

موارد مصرف : ایجاد نعوظ قوی و تاخیر طولانی

قیمت قرص تاخیری دراگون

نحوه استفاده : نصف یا یک عدقیمت قرص تاخیری دراگوند قرص حدود 2 ساعت قبل از نزدیکی با یک لیوان آب ولرم و معده نه چندان پر(حداقل 1 ساعت از صرف وعده غذایی کامل گذشته باشد).

 

📌توجه 1 : این قرص حاوی 100 میلی گرم سیلدنافیل و 100 میلیقیمت قرص تاخیری دراگون گرم ترامادول می باشد و بدین ترتیب هم نعوظ سخت و هم تاخیر طولانی(بین 20 تا 90 دقیقه) را ایجاد می نماید. قیمت قرص تاخیری دراگون

 

📌توجه 2 : چنانچه برای اولین بار از قرص تاخیری حاوی ترامادول قیمت قرص تاخیری دراگون استفاده می نمایید نباید بیش از نصف این قرص استفاده شود.

 

📌توجه 3 : علائمی مانند خواب‌آلودگی، خشکی دهان، احســاس گرقیمت قرص تاخیری دراگونما که گاها و همچنین احتقان بینی و سینوس ها، اختلال در بینایی خصوصا به صورت دید رنگی(معمولاً آبی یا سبز)که به ندرتقیمت قرص تاخیری دراگون پس از مصرف این قرص رخ می دهند علائم زودگذر بوده و جای نگرانی نیست.

قرص دراگون از جمله داروهای ترک اعتیاد است که درقیمت قرص تاخیری دراگون مواردی توسط برخی از افراد مورد سوءمصرف قرار قیمت قرص تاخیری دراگونمی‌گیرد. این دارو می‌تواند پیامدهایی از جمله تشنج قیمت قرص تاخیری دراگون حتی مرگ را به همراه داشته باشد. اعتیاد به مواد اعتیادآور از جمله بیماری‌هایی است که افرادقیمت قرص تاخیری دراگون برای رهایی از آن دست به هر کاری می‌زنند. در این میان برخی از قرص‌هقیمت قرص تاخیری دراگونای ترک اعتیاد با تبلیغات فراوان توانسته‌اند جای خود را باز کنند که دراگون یکی از همین قرص‌ها می‌باشد. بسیارند افرادی که به صورقیمت قرص تاخیری دراگونت ناآگاه و بدون اطلاع به مصرف این قرص‌ها روی می‌آورند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تا شما را با قرص دراگون و عوارض و پیامدهایی که قیمت قرص تاخیری دراگونمصرف آن برای شما به همراه خواهد داشت بیشتر آشنا کنیم.
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشاوره ترک اعتیاد کلیک کنید. قیمت قرص تاخیری دراگون

تداخلات دارویی قرص ویاگرا

افراد مبتلابه HIV که مهارکنندقیمت قرص تاخیری دراگونه‌های پروتئاز مصرف می‌کنند، باید پیش از مصرف ویاگرا با پزشک خود قیمت قرص تاخیری دراگونصحبت کنند. زیرا مهارکننده‌های پروتئاز موجب افزایش خطر قیمت قرص تاخیری دراگونعوارض جانبی و شدت آنها می‌شوند. این افراد هر بار نباید بیش از ۲۵ میلی‌گرم ویاگرا مصرف قیمت قرص تاخیری دراگونکنند و فاصلهٔ میان دو دوز داروی آنها نباید کمتر از ۴۸ ساعت باشد. قیمت قرص تاخیری دراگون

کسانی که از داروهای مسدودکنندهٔ آلفا (alpha-blockers) استفاده می‌کنند،قیمت قرص تاخیری دراگون قرص ویاگرا را دست‌کم ۴ ساعت قبل یا بعد از این داروها مصرف نکنند. این کار موجب می‌شود که از پایین آمدن فشارخون تا سطوح خطرناک جلوگیری شود. قیمت قرص تاخیری دراگون

فلوکستین

فلوکستین یکی از مهار کننده های بازجذب سروتونین قیمت قرص تاخیری دراگون (SSRIs) است که عمدتا برای درمان افسردگی و اختلالات مانند وحشت ، و پرخوری قیمت قرص تاخیری دراگون استفاده می شود. بهتر است از این دارو به دلیل احتمال اختلالات خواب در صبح استفادقیمت قرص تاخیری دراگونه کنید. همچنین به عنوان قرص تاخیری استفاده می شود. مدت زمان اثر فلوکستین: 3 تا 6 هفتقیمت قرص تاخیری دراگونه (در صورت وجود عوارض جانبی یا عدم تأثیر در بهبود زود انزالی ، باید تغییر کند). خواب آلودگی ، رویاهای غیر معمولقیمت قرص تاخیری دراگون ، بی خوابی و لرزش ، اضطراب ، تهوع ، خشکی دهان ، مشکلات پوسقیمت قرص تاخیری دراگونتی ، تعریق ، تحریک پذیری از جمله عوارض این دارو هستند.

قیمت قرص تاخیری دراگون

سیتالوپرام

سیتالوپرام دارویی است که معمولاً برای درمقیمت قرص تاخیری دراگونان اضطراب و برخی اختلالات خلقی استفاده می شود و می توان آن را به عنوان یکی از انواع قرص تاخیری در نظر گرفت. قیمت قرص تاخیری دراگون

قرص داپوژیل

قرصهای داپوژیلحاوی 30 میلی گرم از مادقیمت قرصقیمت قرص تاخیری دراگون تاخیری دراگونه فعال داپوکستقیمت قرص تاخیری دراگونین برای جلوگیری از انزال زودرس و کنترل بهتر قیمت قرص تاخیری دراگونمانقیمت قرص تاخیری دراگون انزال است. این قرص را می توان به همراه غذا یا با معده خالی 1 تا 3 ساعت قبل از مقاربت با یک لیوان آب استفاده کرقیمت قرص تاخیری دراگوند. قیمت قرص تاخیری دراگون

کلومی پرامین

نقش کلومیپرامین در مطالعات مختلف در درمان زود انزالی نشان داده قیمت قرص تاخیری دراگونشده است. مکانیسم عصبی شیمیایی این دارو مشخص نشده قیمت قرص تاخیری دراگوناست ، اما تصور می شود که ممکن است با مهار جذب سروتونین توسط پایانه های سلول عصبی ، غلظت سروتونین را در سیستم عصبی مرکزی افزایش دهد.

مهارکننده‌های بازجذب سروتونین (SSRI)

بعضی از داروهای ضدافسردگی که از دسته‌ی SSRI ها (مهارکننده‌ی بازجذب سروتونین) هستند، می‌توانند در درمان زودانزالی مورد استفاده قرار بگیرند و به عنوان داروی تأخیری مصرف شوند. این داروها شامل فلوکستین، پاروکستین، داپوکستین، سرترالین، کلومی‌پرامین و مهارکننده‌های فسفودی‌استراز نوع 5 (PDE5) مانند سیلدنافیل (ویاگرا) و تادالافیل هستند.

سازمان غذا و دارو SSRI ها را برای درمان افسردگی و برخی مشکلات دیگر تأیید کرده است؛ اما این داروها به‌طور خاص برای استفاده در درمان انزال زودرس تأیید نشده‌اند. بااین‌حال، امروزه مهارکننده‌های بازجذب سروتونین رایج‌ترین انواع قرص زود انزالی مردان هستند و در بسیاری از کشورها مورد استفاد قرار می‌گیرند.

قیمت قرص تاخیری دراگون
قیمت قرص های تاخیری دراگون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

web hit counter