بازی انفجار سایت تک بت بدون فیلتر سایت ماه بت bababet سایت آریان بت سایت بت 120 ازا بت nasabet مل بت دانلود برنامه مگاپاری سایت وان ایکس بت بدون فیلتر سایت وین نود

سایت شرط بندی بری بت berrybet بدون فیلتر + اپلیکیشن

جهت ورود به سایت بری بت berrybet کلیک کنید

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت
ژانویه 19, 2024

سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی | بهترین صرافی های آنلاین و سایت‌های خرید و فروش برای معاملات ارزهای رمزنگاری شده | روش خرید ارز دیجیتال با ریال

برای خرید ارز دیجیتال موردنظرتان با حساب بانکی شتاب (تبدیل ریال به ارز دیجیتال) می‌توانید از سایت نوبیتکس اقدام کنید.

پس از خرید ارز، می‌توانید آنرا در کیف پول نگهدارید یا اگر قصد خرید و فروش ارزهای دیجیتال دیگر را دارید، آن ارز را در پلتفرم‌های معاملاتی خارجی مانند بایننس معامله کنید:

سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

همه ارزهای دیجیتال در یک پلتفرم معامله نمی‌شوند.

هیچ بازار مرکزی برای معاملات کل ارزهای دیجیتال تشکیل نشده است. در اکسچنج‌های بزرگ مانند سایت بایننس که محبوبیت و اعتبار بالایی دارند، ارزهایی که قابلیت معامله دارند (در صرافی پذیرفته شده‌اند) با توجه به سیاست‌های کاری خود صرافی انتخاب می‌شوند.

ممکن است در یک صرافی‌ یا پلتفرم‌، ارز دیجیتال مدنظرتان وجود نداشته باشد.

البته ارزهای دیجیتال مشهور و محبوب مانند بیت‌‌کوین، اتریوم، تتر، لایت‌کوین، ریپل و موارد مشابه در همه صرافی‌ها یافت می‌شود.

اگر ارز دیجیتال موردنظر شما، ارزی غیر از ارزهای مشهور اشاره شده است، به احتمال زیاد صرافی آنلاینی را نخواهید یافت که ارز موردنظرتان را با تومان (پول ایران) خریداری کنید. در این مواقع ابتدا باید یک ارز رایج تهیه کنید ( پیشنهاد ما بیت‌کوین، تتر یا اتریوم) سپس آن ارز را در صرافی‌های معتبر خارجی مانند بایننس به ارز موردنظر تبدیل نمایید.

توجه: در سایت نوبیتکس کلیه ارزهای زیر معامله می‌شود پس به راحتی می‌توانید این ارزها را با پرداخت ریال خریداری کنید:

  • بیت‌کوین (BTC)
  • اتریوم (ETH)
  • لایت‌کوین (LTC)
  • تتر (USDT)
  • ریپل (XRP)
  • بیت‌کوین کش (BCH)
  • بایننس کوین (BNB)
  • ارز EOS
  • استلار (XLM)
  • اتریوم کلاسیک (ETC)
  • ترون (TRX)

>> ورود به سایت نوبیتکس

در صورتی که ارز موردنظرتان در لیست فوق وجود ندارد مراحل پیشنهادی زیر را طی کنید:

مراحل خرید سایر ارزهای دیجیتال:

قدم 1 – در سایت نوبیتکس بیت‌کوین، تتر یا اتریوم خریداری کنید.

قدم 2 – ارز را وارد همان صرافی کنید که ارز موردنظرتان در آن معامله می‌شود.

نکته: برای اینکه بدانید ارز موردنظر شما در چه صرافی‌هایی معامله می‌شود، کافیست به سایت coinmarketcap.com وارد شوید، نام ارز را جستجو کنید، وارد صفحه اختصاصی ارز مورد نظر شوید و روی تب Market کلیک کنید.

به طور مثال ارز ترون در این صرافی‌ها لیست شده است:

3 – پس از عضویت در سایت صرافی، ارزها را به هم تبدیل کنید و موجودی موردنظرتان را وارد یک کیف پول معتبر نمایید (در صورتی که قصد نگهداری آنرا دارید)

مهم: تقریبا همه صرافی‌ها و پلتفرم‌های معاملاتی خارجی اجازه فعالیت ایرانیان را نمی‌دهند و فقط در برخی آنها با تغییر آی‌پی می‌توان خرید و فروش کرد که در لیست پایین مطلب مشاهده می‌کنید.

مطلب مرتبط: لیست کیف پول‌های معتبر ارزهای دیجیتال

سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

خرید و فروش ارزهای دیجیتال در برابر دلار، بستگی به این دارد که حساب دلاری شما چیست.

برای یک شخص معمولی ایرانی، فقط امکان بازکردن حساب‌هایی در سیستم پرفکت مانی و وب‌مانی وجود دارد و گزینه‌های زیادی برای افتتاح حساب دلاری نیست. و این حساب‌ها نیز در اکثر پلتفرم‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال معتبر پذیرفته نمی‌شوند.

اگر شما دارای حساب بانکی در یکی از بانک‌های خارج از کشور هستید و ویزا کارت یا مستر کارت در اختیار دارید، در برخی از صرافی‌ها مانند سایت cex.io و Binance.com امکان خرید بیت‌کوین و سایر ارزها با کارت‌های اعتباری وجود دارد.

این روزها ارزهای دیجیتالی که معادل دلار آمریکا هستند مانند تتر (Tether) در بین ایرانیان محبوب شده زیرا استفاده از آن با محدودیت کمی همراه است. بنابراین اشخاص به جای تبدیل ارزهایی مانند بیت‌کوین به دلار پرفکت مانی یا وب‌مانی یا دلار اسکناس، بیت‌کوین را به تتر تبدیل می‌کنند.

تتر در واقع ارز دیجیتالی است که هر 1 واحد آن معادل 1 دلار آمریکا ارزش دارد.

پس بطور کلی خرید و فروش ارز دیجیتال با دلار، معمولا از طریق ارز Tether انجام می‌شود که یک ارز دیجیتال معادل دلار آمریکاست و بیشتر صرافی‌های معتبر به سمت این ارز رفته‌اند و با نماد USDT مشخص است.

بیشتر بخوانید: دلار تتر (Tether) چیست؟

پیشنهاد ما برای خرید دلاری ارز دیجیتال

اگر دارای مسترکارت یا ویزاکارت هستید و توانایی احراز هویت را دارید (برای خرید ارز دیجیتال با مستر و ویزاکارت نیاز به احراز هویت است)، از صرافی‌های معتبر مانند Binance استفاده کنید، از آنجا امکان تبدیل بیت‌کوین و اتریوم به سایر ارزها به راحتی مقدور خواهد بود.

اما اگر دارای مسترکارت یا ویزاکارت نیستید، توصیه می‌کنیم از وب‌مانی یا پرفکت‌مانی برای خرید و فروش ارز دیجیتال دوری کنید، چون علاوه بر قیمت نامتعادل و کارمزدهای بالا، در صرافی‌هایی که با این 2 سیستم کار می‌کنند احتمال کلاهبرداری بیشتر است.

خرید ارز دیجیتال در ایران

در ایران، صرافی‌های آنلاین زیادی هستند که می‌توانید از آنها ارزهای دیجیتال شناخته‌شده مانند بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین، تتر، ریپل، بیت‌کوین‌کش و … را بخرید یا به آنها بفروشید.

اما به همه صرافی‌های آنلاین ایرانی نمی‌توان اطمینان کرد.

خرید ارز دیجیتال، به سادگی خرید اینترنتی است که با کارت بانکی پرداخت آنلاین را انجام می‌دهید. این صرافی‌های آنلاین نیاز به احراز هویت دارند به این معنی که باید تصویر کارت ملی، کارت بانکی و گاهی سلفی خودتان را برای آنها بفرستید. اینکار برای جلوگیری از کلاهبرداری انجام می‌شود.

با این حال، با فرستادن مدارک هویتی ممکن است از اطلاعات شخصی شما سوءاستفاده کنند.

و متاسفانه روشی برای خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت نیز وجود ندارد.

چاره این است که احراز هویت را در یک سایت معتبر انجام دهید، سایتی که شناخته شده و دارای حجم معاملات بالا باشد تا هربار نیاز نداشته باشید تصویر مدارک هویتی‌تان را به صرافی‌های آنلاین متفرقه بدهید.

از جمله سایت‌های ایرانی که خرید ارز دیجیتال را ساده‌تر کرده‌اند و اعتبار مناسبی نیز دارند سایت نوبیتکس است.

سایت نوبیتکس سیستمی طراحی کرده که افراد با هم وارد خرید و فروش می‌شوند ولی خود سایت است که احراز هویت را یکبار انجام می‌دهد و امکان معاملات بین خریداران و فروشندگان را فراهم کرده است.

پس یک راهکار برای اینکه هربار نخواهید تصویر مدارک شناسایی و کارت بانکی شما به دست افراد ناشناخته بیفتد این است که از پلتفرم‌هایی معاملاتی مانند سایت نوبیتکس استفاده کنید.

نکات قابل توجه در انتخاب صرافی و خرید و فروش ارزهای دیجیتال

  • بسیاری از صرافی‌های خارجی همانند coinbase، kraken، Poloniex, Bittrex, Bitfinex, Bithumb, Coinone اجازه عضویت به ایرانیان را نمی‌دهند، پس در این صرافی‌ها حساب باز نکنید.
  • تجربه نشان داده که احتمال هک شدن صرافی‌ها بالاست، بنابراین فقط سرمایه‌ای که توانایی از دست دادن آنرا دارید در صرافی نگهدارید.
  • برای نگهداری طولانی مدت ارزهای دیجیتال، از کیف پول‌های معتبر استفاده کنید. لیست کیف پول‌ها را اینجا ببینید
  • خرید و فروش ارزهای دیجیتال نیاز به دانش و مهارت کافی در این حوزه دارد. درک کافی از نحوه کارکرد این ارزها، پلتفرم‌ها و ابزارهایی که در دسترس هستند لازم و حیاتی است.
  • ارزهای دیجیتال زیادی در بازار است و اغلب آنها دارای نوسانات بسیار زیادی است. کلاهبرداری‌ها نیز مزید بر علت شده تا این بازار به بازاری بسیار پرریسک تبدیل شود، بنابراین قبل از هراقدامی تحقیق سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی و بررسی انجام دهید و پرس‌وجو کنید.

لیست صرافی‌های معتبر

در ادامه چند سایت‌ که خرید و فروش سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی ارزهای دیجیتال (مانند بیت‌کوین، لایت‌کوین، اتریوم، ریپل) در آنها قابل انجام است را لیست کردیم. سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

برخی از این سایت‌ها پلتفرم سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی ‌های معاملاتی برای معامله‌گران حرفه‌ای هستند که می‌توان در آنها به خرید و فروش ارز دیجیتال سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی پرداخت، البته می‌توان به عنوان صرافی و برای تبدیل ارزهای رمزنگاری شده هم از آنها استفاده کرد. سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

برای تشخیص نوع فعالیت به مشخصات سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی هر صرافی توجه کنید. توجه داشته باشید سایت بورسینس در تلاش است سایت‌های معتبر را معرفی سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی کند ولی در ادامه، مسئولیت تحقیق و بررسی بیشتر در خصوص این سایت‌ها برعهده خودتان است. سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

یکی از سوالاتی که کاربران این سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی روز ها از ما زیاد می پرسند این است که در چه صرافی عضو شویم؟ کدام صرافی معتبر ترین صرافی ایران است؟ آیا تاکنون صرافی ایرانی توانسته مجوز خرید و فروش بیت کوین بگیرد؟ سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی آیا صرافی های ایرانی به نسبت صرافی های خارجی امنتر هستند؟ این ها سوالاتی است که قرار سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی است در این صفحه آنها را پاسخ دهیم. لطفا با ما همراه باشید.


صرافی ارز دیجیتال چیست؟

صرافی ارز دیجیتال جاییست که در آن میتوانیم سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی ارز های دیجیتالی مثل بیت کوین ، اتریوم و سایر آلت کوین ها را در آن خرید و فروش کنیم. سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

این صرافی ها به صورت کلی سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی به دو مدل متمرکز و غیر متمرکز تقسیم میشوند. در مدل متمرکز شما با شارژ حساب خود و ثبت سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی سفارش به صورت اتوماتیک میتوانید یک ارز دیجیتال بخرید. اما در حالت غیر متمرکز بعد از ارسال سفارش سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی، یک اپراتور به صورت دستی موجودی شما را دریافت و به شما بیت کوین می دهد. در ایران بیشت سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانیر از حالت غیر متمرکز استفاده شده ، اما صرافی های معتبر تر از شیوع اتوماتیک و آنلاین بهره میبرند. سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

قبل از معرفی صرافی های معتبر باید بدانید طبق آخرین قوانین ، ایران هنوز خرید و فروش بیت کوین را به سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی رسمیت نشناخته است و برای آن قوانین شفافی وضع نکرده. طبق اظهارات پلیس فتا: سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

درحال حاضر برای این سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی مبحث جرم انگاری انجام نشده است ولی هنوز هم ورود به حوزه و بازار ارز های دیجیتال برای بانک سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی ها ، موسسات مالی و صرافی ها غیر مجاز است.[منبع: پلیس فتا]

سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی
صرافی های ایرانی به سرعت در حال گسترش هستند و شناخت معتبر ترینشان بسیار سخت است.

اما چون هنوز هیچ نهاد کنترل کننده ایسایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی ت سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی که قانون شفافی دارند و خرید و فروش بیت کوین و سایر ارز های دیجیتال در آن شفاف سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی است. برای اطلاعات بیشتر توصیه میکنم مقاله آیا بیت کوین در ایران قانونی است؟ را مطالعه نمایید. سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

صرافی ایرانی بهتر است یا خارجی؟

پاسخ این سوال کاملاً منحصر به فرد است سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی است، همانطور که مثلاً یک فرد استفاده از خودروی داخلی را مناسب تر از خودروهای خارجی سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی می داند و دیگری ممکن است خلاف این را ترجیح دهد. بنابراین ما با استفاده از چند معیار مهم سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی به بررسی معتبرترین و بهترین صرافی های ایرانی و خارجی می‌پردازیم. این معیار ها از این قرارند: سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

  • زبان سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

یکی از مهم ترین ملاک سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی های انتخاب یک صرافی زبان و کشور های قابل پذیرش است. اگر در زبان انگلیسی ضعف دارید سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانیبهتر است از صرافی های ایرانی استفاده کنید. زیرا در موقع خطرات و ریسک مسدود شدن حساب سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی ممکن است زمان کافی برای ترجمه و ارتباط مستقیم پیدا نکنید.

  • پشتیبانی از ریال

در این صرافی ها شما می توانید سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی با استفاده از کارت بانکی تحت شتاب پول پرداخت کنید و ارز دیجیتال مورد نظر خود را بخرید. حال آنکه در صرافی های بین المللی نیاز به استفاده از سرویس هایی مثل پی پل سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی و وبمانی خواهید داشت که با وجود تحریم ها مشکلاتی خواهید دا سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانیشت. سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

هرچند رتبه الکس سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانیا معیار خوبی برای سنجش نیست ، اما تا حدود زیادی می توان رغبت کاربران ایرانی برای استف سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانیاده سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی از سایت را تعیین کرد. همچنین قدمت ثبت دامنه نشان جدیت در کار و سابقه یک برند است. سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

  • تجربه کاربری نویسنده

این معیار کاملا سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی سلیقه ای و شخصی و حاصل تجربه شخصی کار کردن با صرافی های مختلف است.

  • میزان کارمزد سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

شاید سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی به جرئت بشود سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی گفت یکی از مهمترین معیار های انتخاب یک صرافی خوب میزان کارمزد مناسب است. بعضی از صرافی سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی ها این کارمزد را درمعامله ارز های دیجیتال به حداقل و معامله با ریال به حداکثر رسانده اند. سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

سایت کریپتولند بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی
سایت کریپتولند بهترین صرافی ارزهای دیجیتال ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

web hit counter