بازی انفجار سایت تک بت بدون فیلتر سایت ماه بت bababet سایت آریان بت سایت بت 120 ازا بت nasabet مل بت دانلود برنامه مگاپاری سایت وان ایکس بت بدون فیلتر سایت وین نود

سایت شرط بندی بری بت berrybet بدون فیلتر + اپلیکیشن

جهت ورود به سایت بری بت berrybet کلیک کنید

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت
ژانویه 29, 2024

بهترین قرص های تاخیری کدامند ?

بهترین قرص های تاخیری کدامند ?

بهترین قرص های تاخیری کدامند ?

بهترین قرص های تاخیری کدامند ?,معرفی انواع قرص تاخیری موجود,بهترین قرص و اسپری تاخیری چه هستند,بهترین قرص تاخیری فوری,قرص های تاخیری چقدر طول میکشد

موانع مصرف قرص تاخیری

در نهایت باید اشاره کنیم در مواردبهترین قرص های تاخیری کدامندی افراد باید از مصرف این نوع قرص‌ها پرهیز کنند. در زیر موارد منع مصرف قرص‌های تاخیری را برایتان شرح می‌دهیم.

بیماران قلبی: افراد مبتلا به بیماری‌بهترین قرص های تاخیری کدامندهای قلبی نباید چنین داروهایی را مصرف کنند.

افراد مبتلا به پریاپیسم: این افراد با مصرف این دارو ها مشکل خود را شدیبهترین قرص های تاخیری کدامنددتر می‌کنند و این قرص‌ها باعث سرطان در بدن آن‌ها شده و کم‌کم استخوان‌های آنان را می‌شکنند و کلیه آن‌ها نارسایی می‌گیرد. کم خونی نیز از عوارض مصرف قرص‌ها برای این بیماران است.

افرادی که دارای مشکلات بینایی هستند: این افرابهترین قرص های تاخیری کدامندد نیز نباید از این قرص‌ها استفاده کنند. زیرا تاثیر تمامی قرص‌های تاخیری ابتدا بر بینایی افراد می‌باشد.

کسانی که نارسایی کلیه دارند: عوارض جانبی برای این افراد جبران ناپذیر است و به کبد آن‌ها آسیب وارد می‌شود.

افراد پیر و سن بالا: افراد پیر نباید از این قرص‌هبهترین قرص های تاخیری کدامندا استفاده کنند زیرا ممکن است حساسیت‌هایی داشته باشند که از آن مطلع نباشند و به دلیل قدرتمند بودن این داروها احتمال از پای در آمدن آن‌ها بسیار است. برای آشنایی با انواع روش‌های درمان اختلالات جنسی کلیک کنید.

بهترین قرص های تاخیری کدامند ?

قرص داپوژیل

قرص روکشدار داپوژیل در بسبهترین قرص های تاخیری کدامندته‌بندی ۴ تایی عرضه شده و هر یک از قرص‌ها، به منظور جلوگیری از انزال زودتر و کنترل بهتر روبهترین قرص های تاخیری کدامندی زمان انزال، حاوی ۳۰ میلی‌گرم ماده موثر داپوکستین هستند. این قرص را می‌تبهترین قرص های تاخیری کدامندوان همراه با غذا یا با معده خالی ۱ تا ۳ ساعت پیش از نزدیکی همراه با یک لیوان آب استفاده کرد.

نکات مهم در استفاده از اسپری تاخیری

هنگام استفاده از اسپری تاخیری، در صورتی که با یک مربهترین قرص های تاخیری کدامندتبه استفاده نتیجه‌ای مشاهده نکردید، مجددا از آن استفاده کنید.

همچنین بهتر است چندین بار از یک اسپری استفاده کنید تا از نحوه و مقدار استفاده اسپری به‌خوبی مطمئن شوید؛ زیرا این تاثیرات در افراد متفاوت فرق می‌کنند. بهترین قرص های تاخیری کدامند

اگر به‌طور اتفاقی بیش از حد نصاب از اسپری استبهترین قرص های تاخیری کدامندفاده کردید و آلت تناسلی شما کاملا بی حس شد، وحشت نکنید. کافی است ۳۰ دقیقه صبر کنید تا به حالت عادی برگردید.

همچنین دقت کنید پس از اعمبهترین قرص های تاخیری کدامندال اسپری، بیش از حد صبر نکنید. هنگام استفاده از بیشتر اسپری‌ها، تنها کافی است ۱۰ تا ۱۵ دقیه صبر کرده و سپبهترین قرص های تاخیری کدامندس رابطه جنسی را آغاز کنید.

انواع قرص تاخیری

برای رفع مشکل زود انزالی از انوابهترین قرص های تاخیری کدامندع مختلفی از داروهای تاخیری استفاده می‌شود که در ادامه به معرفی آنان می‌پردازیم. مکانیسم اثر هر کدام از این داروها متفاوت است و به نحوی متفاوت بر انزال زودرس اثر می‌گذابهترین قرص های تاخیری کدامندرند. بعد از بررسی انواع داروهای تاخیری، سوالی که به ذهن می‌رسد این است که بهترین قرص تاخیری کدام است؟ قرص‌های تاخیری موجود در داروخانه کبهترین قرص های تاخیری کدامنددامند و کدام یک می‌توانند برطرف کننده‌ی مشکل شما باشند؟

1. پاروکستین (Paroxetine)

پاروکستین (paroxetine) یک داروبهترین قرص های تاخیری کدامندی ضد افسردگی است که در درمان زودانزالی کاربرد دارد. این دارو یک داروی آرامبخش است و در درمبهترین قرص های تاخیری کدامندان اختلال وسواس یا OCD، اضطراب، استرس، حمله‌ی پانیک و PTSD یا سندرم استرس بعد از حادثه, هم کاربرد دارد. مکانیسم اثر این دارو از راه مهار انتخبهترین قرص های تاخیری کدامندابی بازجذب سروتونین (SSRI) است. این دارو یک داروی تجویزی است و باید با نسخه تهیه شود. شکل دارویی ممول پاروکستین، قرص است. بهترین قرص های تاخیری کدامند

قرص تاخیری پروانه‌ای (Papely)

قرص تاخیری پاپلی یا پروانه‌ای حاوی سیلدنافیل و ترامادول است! این قرص از قرص‌های تاخیری فوری است. این دارو قرص تاخیری خبهترین قرص های تاخیری کدامندیلی قوی است و برای کسانی مناسب است که زودانزالی شدید دارند. اثر این دارو زیابهترین قرص های تاخیری کدامندد است و می‌تواند حدود ۵۰ دقیقه انزال را ببهترین قرص های تاخیری کدامنده تاخیر بیندازد. این دارو به عنوان حجم‌دهنده، راست کننده و سفت کننده هم کاربرد دارد و از داروهای موثر در بهبود عملکرد جنسی است. بهترین قرص های تاخیری کدامند

ترکیبات این داربهترین قرص های تاخیری کدامندو شامل ۱۰۰ میلی‌گرم سیلدنافیل و ۱۰۰ میلی‌گرم ترامادول است. این دارو در افزایبهترین قرص های تاخیری کدامندش میل جنسی و سفت‌شدن آلت نقش دارد و نسبت به باقی قرص‌ها قوی‌تر عمل می‌بهترین قرص های تاخیری کدامندکند. قیمت قرص تاخیری متنوع است اما این دارو حدودا ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان است.

بهترین قرص های تاخیری کدامند ?

قرص های تاخیری چه عوارضی دارند؟

سرگیجه

سرگیجه از عوارضی است که در پبهترین قرص های تاخیری کدامندی افزایش در نیتریک اکسید به دنبال مصرف قرص های تاخیری رخ می دهد.اگر سرگیجبهترین قرص های تاخیری کدامنده دارید، بهتر است با پزشک مشورت کنید.

تغییر در بینایی

داروهای درمان ناتوانی جنسی، دید فرد را تغیبهترین قرص های تاخیری کدامندیر داده و روی دید تاثیر منفی دارند و او را دچار تاری دید می کنند.از دست دادن بینایی مشکلی جدی اسبهترین قرص های تاخیری کدامندت و باید به پزشک مراجعه کرد.

سرخ شدن

مصرف این داروها، سبب قرمز شدن موقت پوسبهترین قرص های تاخیری کدامندت صورت ، جوش زدن و بروز لک هاتی پوستی می شود .

اسپری جلدی لیدوکائین

پریلوکائین در اروپا تاییدیه گرفته است. این اسپری حدبهترین قرص های تاخیری کدامندود ۱۰ دقیقه قبل از دخول بر روی الت و بیضه ها پاشیده می شود. معمولا این داروها زمان انزال را به خوبی افزایش می‌دهند؛ اما از انجایی که حبهترین قرص های تاخیری کدامندس تحریک پذیری الت را کم‌ می کنند، لذت جنسی را کم کرده و ممکن است همراه با اختلال نعوظ باشبهترین قرص های تاخیری کدامندند. از این رو مصرف آنها در افرادیکه اختلال نعوظ دارند، توصیه نمی‌شود.

 

ژل ها و کاندوم های تاخیری

این کاندوم ها با داشتن مواد بی حس کننده موضعی و کاهبهترین قرص های تاخیری کدامندش حساسیت الت، احتمال انزال زودرس را کم می کنند. همانند اسپری های بی حسی به علت افزایش احتمال اختلال در نعوظ، مصبهترین قرص های تاخیری کدامندرف این ژل ها و کاندوم ها در افرادیکه اختلال نعوظ دارند، توصیه نمی‌شود.

پاروکستین

مطالعات نشان داده‌بهترین قرص های تاخیری کدامنداند پاروکستین نیز در درمان زودانزالی تأثیرگذار است. البته سازمان غذا و داروی آمریبهترین قرص های تاخیری کدامندکا این قرص را به‌عنوان قرص تأخیری تأیید نکرده است؛ امّا بسیاری از پزشکان این قرص بهترین قرص های تاخیری کدامندرا برای بیماران خود تجویز می‌کنند.[۳]

قرص‌های پاروکستین به صورت ۱۰، ۲۰، ۳۰ و ۴۰ میلی‌گرم در بازار موجود هستند.

برخی از این داروهبهترین قرص های تاخیری کدامندا عوارض جانبی بسیاری دارند؛ بهترین درمان زودانزالی روش‌های درمانی روان‌شناختی است. مشبهترین قرص های تاخیری کدامنداوره با روان شناس به شما کمک می‌کند این مشکل را به‌طور اساسبهترین قرص های تاخیری کدامندی و دائمی برطرف کنید.

 

داپوکستین

داپوکستین یک SSRI کوتاه‌اثر و یکبهترین قرص های تاخیری کدامندی از اولین داروهایی است که به عنوان قرص تاخیری مورد استفاده قرار گرفت. اثربخشی قرص داپوکستین حداقل یبهترین قرص های تاخیری کدامندک ساعت پس از مصرف آن آغاز می‌شود.

مصرف این قرص اغلب بین یک تا سه ساعت پیبهترین قرص های تاخیری کدامندش از رابطه‌ی جنسی تجویز می‌شود.

سرترالین

سرترالین یکی دیگر از داروهای ضد افسردگی اسبهترین قرص های تاخیری کدامندت که به عنوان قرص تاخیری هم استفاده می شود. اگر بهبودی در زودانزالی با مصرف این قرص در بازه زمانی 6-3 هفته حاصل نشد یا عوارض جانبی قرص زیاد باشد، بایدبهترین قرص های تاخیری کدامند داروی دیگری تجویز شود.

عوارض سرترالین: از عوارض آن می توان به کاهبهترین قرص های تاخیری کدامندش تمایلات جنسی، تاخیر در انزال، خونریزی های غیرطبیعی (نقاط قرمز در سطح پوست)، گرفتگی و پرش ناگهانی عضلات، تب، سرگیجه، خشکی دهان، افزایش احساس تشنگی، خستگی، تغییرات ناگهانی در خلق، تپش قلب، احساس خارش در پوست، تهوع، احساس منبهترین قرص های تاخیری کدامندگی و ناراحتی معده اشاره کرد.

بهترین قرص های تاخیری کدامند ?
بهترین قرص های تاخیری کدام هستند ?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

web hit counter