بازی انفجار سایت تک بت بدون فیلتر سایت ماه بت bababet سایت آریان بت سایت بت 120 ازا بت nasabet مل بت دانلود برنامه مگاپاری سایت وان ایکس بت بدون فیلتر سایت وین نود

سایت شرط بندی بری بت berrybet بدون فیلتر + اپلیکیشن

جهت ورود به سایت بری بت berrybet کلیک کنید

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت
ژانویه 29, 2024

بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوری

بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوری

بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوری

بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوری,بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده بدون عوارض,بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده ایرانی,بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده در داروخانه,قیمت بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده بدون عوارض,قرص تاخیری و حجم دهنده موجود در داروخانه

سرترالین

مطالعات انجام شده بر این دارو نشان داده است که مصرف قرص سرترالین زمان انزال را بین یک تا ۷.۶ دقیقه به تأخیر می‌اندازد.

اثربخشی سرترالین حدوداً چند هفته پس از شروع مصرف آن آغاز می‌شود. در اغلب مصرف‌کنندگان بهترین نتایج پس از چهار هفته شروع می‌شوند.

مهارکننده های فسفودی استراز ۵ (PDE۵)

مطالعات نشان داده‌اند که مهارکننده‌های فسفودی‌استراز ۵ عملکرد مطلوبی به عنوان قرص تاخیری داشته‌اند. این مطالعات بیشتر بر داروهای سیلدنافیل و تادافیل انجام شده‌اند. برای تأیید اثربخشی قرص واردنافیل به مطالعات بیشتری نیاز است.

کلومی پرامین

کلومی پرامین یک داروی ضدافسردگی سه حلقه‌ای است و طبق مطالعات می‌تواند در تأخیر زمان انزال مؤثر باشد. البته این قرص در مردانی که به اختلال نعوظ دچارند اثرگذار نیست.

برخی داروهای ضد افسردگی سه حلقه ای (TCA) با فعالیتی مشابه داروهای بازدارنده بازجذب انتخابی سروتونین، همین تاثیر را بر ارگاسم و انزال میگذارند.

داروی ضد افسردگی سه حلقه ای کلومی پِرامین (clomipramine ) در درمان زود انزالی بسیار مورد بررسی قرار گرفته است. بسیاری از محققان دریافته اند که کلومی پرامین در درمان زود انزالی از بسیاری از داروهای بازدارنده بازجذب انتخابی سروتونین موثرتر است.

نتایج یک پژوهش تصادفی در ۱۵۰۰ شرکت کننده نشان داد که هنگامی که ۱۵ میلی گرم کلومی پرامین تقریبا ۲ تا ۶ ساعت پیش از رابطه جنسی مصرف می شود، برای درمان زود انزالی موثر و بی خطر است.

در بیشتر موارد زنان، زمان بسیار بیشتری نسبت به مردان برای رسیدن به اوج لذت جنسی نیاز دارند؛ از این رو در زنان مصرف داروهای بازدارنده بازجذب انتخابی سروتونین و داروهای با تاثیر مشابه آنها، باعث تاخیر نامطلوبی در رسیدن به اوج لذت جنسی میشود. در بسیاری از زنان این عدم توانایی در رسیدن به ارگاسم ممکن است باعث پرهیز از برقراری رابطه جنسی و کاهش میل جنسی یا برانگیختگی جنسی شود.

از طرفی در مردان ارگاسم و انزال خیلی سریع نیز باعث می شود همین الگوی پرهیز از برقراری رابطه جنسی و کاهش میل جنسی دیده شود. از این رو لازم است در هنگام درمان جنسی، مشکل اصلی تشخیص داده شود تا لذت رابطه جنسی برای هر دو طرف وجود داشته باشد.

داروهای بازدارنده بازجذب انتخابی سروتونین که در درمان زود انزالی استفاده میشوند عبارتند از:

قرص تاخیری فلوکستین

فلوکستین داروی دیگری است که در درمان افسردگی و زود انزالی تجویز می شود. اگر مصرف این قرص‌ها در بازه زمانی 6-3 هفته بهبودی در زود انزالی حاصل نکرد یا عوارض جانبی قرص زیاد باشد باید داروی دیگری مورد استفاده قرار گیرد. این دارو بهتر است صبح‌ها مصرف شود در غیر این صورت ممکن است خواب فرد مختل شود.

عوارض فلوکستین: اضطراب، خشکی دهان، بی خوابی و لرزش، حالت تهوع، عصبانیت، تعریق، خواب آلودگی، عوارض پوستی و رویاهای غیر معمول را می توان از عوارض این دارو برشمرد.

8.داروهای ضد افسردگی سه حلقه‌ای

داروهای ضد افسردگی سه حلقه ای علاوه بر درمان افسردگی در درمان زود انزالی هم استفاده می شوند. کلومی پرامین ازجمله داروهایی است که برای این منظور به کار برده می شود که اثر مهاری قوی تری بر بازجذب سروتونین دارد.

عوارض SSRI: از عوارض این دارو می توان خشکی دهان، افزایش وزن و اشتها، تاری دید، افت فشار وضعیتی، آریتمی قلبی و تشنج و مشکلات گوارشی را نام برد.

بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوری

بهترین روش برای خرید قرص تاخیری وگادول

برای خرید قرص تاخیری وگادولبهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوری شما می توانیدبهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوری از داروخانه های اینترنتی بصورت آنلاین خرید نمایید این روش در سراسر کشور دبهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوریر بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوریدسترس شما بوده و می توانید از آن بهره ببرید. و در کوتاه ترین زمان ممکن به این محصول دسترسی داشته باشید. بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوریهمانطور که گفته شد، خرید محصولات غیر اصل می تواند برای بدن انسان آسیب های جبران ناپذیری داشته باشد و شما باید نسبت به خرید محصولات اصلی اقدام نمایید. بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوری

به طور کلی می توان گفتبهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوری که خرید اینترنتی محصولات بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوری جنسی در سراسر کشور از بهترین روش های موجود به شمار می رود و خریداران می توانند از این روش برای بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوری تهیه بهترین محصولات استفاده نمایند.

بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوری

قرص تاخیری وگادول با بهترین کیفیت تولید می شودبهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوری و خریداران می توانند با تهیه این بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوریمحصول به صورت اینترنتی در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایند. تولید قرص تاخیری وگادولبهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوری بر اساس استانداردهای روز دنیا انجام می شود و در صورت استفاده صحیح می تواند تاثیر بسیار خوبی بر عملکرد جنسی شما در ربهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوریابطه نزدیک با همسرتان داشته باشد و به طور کلی یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما به شمار می رود. بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوری

امروزه استفاده از قرص تاخیری وگادولبهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوری برای بسیاری از کسانی که می بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوریخواهند رابطه جنسی بهتری را تجربه نمایند توصیه می شود. بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوریاین محصول با بالاترین کیفیت تولید می شود و یکی از پرفروش ترین محصولات تولید شده به شمار می رود. در صورتی که قصد بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوری خرید این محصول را داشته باشید می توانید از طریق وب سایت داروخانه آنلاین سینا اقدام کرده و نسبت به تهیه این کالا اقدام نمایید. بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوری

این روش برای دریافت مشاوره هایبهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوری مورد نیاز در خرید و یا آشناییبهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوری با محصولات مشابه در دسترس شما بوده و از بهترین روش های دست یاببهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوریی به محصولات ارزنده جنسی در زمینه تاخیر در انزال به شمار می رود.

تولید قرص تاخیری وگادول بر اساس نوع بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوری نیاز مردان انجام می شود بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوری و می تواند 20 تا 50 دقیقه تاخیر را برای مردان به ارمغان بیاورد. بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوریاین محصول باید بر اساس رعایت قوانین بهداشتی و تذکراتی که در این زمینه ارائه شده است مورد استفاده قرار گیرد تا بیشترین بازده را داشته باشد و عوارض جانبی خاصی را به همراه نداشته باشد. بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوری

قرص تاخیری و انواع آن

قرص‌های تاخیری انواع متعددی دارند که به شرح زیر هستند: بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوری

بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوری

1. مهارکننده‌های بازجذب سروتونین

یکی از انواع قرص‌های تاخیری مهار کننده‌‌های انتخاب‌ شدهبهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوری باز جذب سروتونین هستند که این نوع قرص‌ها طول رابطه جنسی را افزایش داده و زود انزالی را درمان می‌کنند. البته ناگفته نماند که این محصول بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوری نیز دارای تاثیرات و عوارض جانبی است و باید در هنگام خرید به این نکته توجه کنید. این قرص گاهی بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوری با عارضه روانی، واکنش و حساسیت‌های پوستی و آنتی کولینرژیک، اختلال در وزن و گاهی اوقات کاهش میل جنسی همراه است. بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوریاز داروها و محصولات این زیر مجموعه می‌توان به سیتالوپرام، فلوکستین و سرترالین اشاره کرد. البته این دارو بسیار قدرتمند است و مدت زمان استفاده و تاثیر آن دو الی سه هفته می‌باشد. این قرص‌ها باید طبق تجویز متخصص مصرف شوند.

قرص‌های تاخیری یا delay pills با به تاخیر انداختن بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوری زمان ارضا شدن فرد و جلوگیری از انزال زودرس، کمک بسیاری به طولانی‌تر شدن رابطه جنسی و در نتیجه بهبود آن خواهند کرد. بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوری

اکثر قرص‌های تاخیری، مهارکننده‌های بازجذب سروتنین (SSRI) هستند.بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوری همچنین قرص‌ها و داروهای دیگری برای درمان زود انزالی مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ مانند مهار کننده فسفودی‌استر نوع ۵ (PDE5) که قرص‌هاییبهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوری شبیه به ویاگرا و داروهای بی حسی معمولی در این دسته قرار می‌گیرند.

بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوری

اسپری تاخیری

اسپری تاخیری یا delay sprayبه بی حس کردن بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوری کردن آلت تناسلی مردانه کمک می‌کند تا افراد بتوانند رابطه جنسی طولانی‌تری داشته باشند.

به‌طور کلی این اسپری‌ها از موادی مانند لیدوکائین یا بنزوکائین تشکیل بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوری شده‌اند که باعث بی حسی موضعی آلت تناسلی می‌شوند. بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوری

برای استفاده از اسپری تاخیری، ابتدا اسپری را به‌خوبی تکان دهیدبهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوری تا محتویات آن کاملا ترکیب شوند. سپس محل خروج محتویات اسپری را نزیک به آلت تناسلی خود نگه داریدبهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوری و سر اسپری را فشار دهید تا محتویات به بیرون اسپری شوند. بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوری

قرص داپیکو حاوی داپوکستین (به صورت هیدروکلراید) است بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوریو نوعی مهار کننده باز جذب سروتونین به شمار می‌آید بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوریکه به صورت اختصاصی برای درمان زودبهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوری انزالی مورد مصرف قرار می‌گیرد. بهتر است این محصول ۱ تا ۳ ساعت قبل از شروع رابطه جنسی استفاده شود. قرص‌های دیگری که در داروخانه یافت می‌شوند و حاوی داپوکستین هستند، به نام‌های داپودکس و داپرولانگ موجودند. استفاده از این قرص حتما باید زیر نظر پزشک انجام شود زیرا در برخی افراد ممکن است سبب بروز عوارض جانبی شود.

بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده فوری
بهترین قرص های تاخیری و حجم دهنده فوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

web hit counter